pátek 3. května 2019

Nakupuji Dekorativní kosmetiku a dělá mi to radost!

Krásný páteční podvečer Vám přeji. Máme konec pracovního či školního týdne a já nakupovala, protože jsem si prostě a jednoduše chtěla udělat radost! A taky že udělala. Pořád po nějaké kosmetice pokukuji, pořád někde koukám co by se mi hodilo, co bych potřebovala doplnit, nebo co bych prostě a jednoduše chtěla a líbilo se mi to. Upřímně, pak zjistím že vlastně potřebuji a chci vlastně vše :D. Máte to taky tak? Já ano. Pořád něco zkouším a to mě vážně baví, a když to funguje a je to pecka tak o to víc! Tak se tedy s Vámi podělím o mé nové přírůstky se kterými budu doufám spokojená a budu z nich i v budoucnu tolik nadšená jako při koupi.

Jako první tu  mám tuto krásku. Je to pěkná tvářenka s jemně růžovým nádechem. Run The World od Catrice obletěla internetem a hlavně youtubem jak neřízená střela, kterou jsem dokázala zachytit a zapamatovat si. Já jsem na tvářenky z drogerie nikdy neměla moc štěstí. Nikdy moc dlouho nevydržely a hlavně neměli tu správnou barvu pro mě. O to větší radost když jsem sáhla do této krásné tvářenky, která má i moc hezký a skladný obal.



Má vysněná rtěnka od Gabrielly Salvete. Mají 5 odstínů, přičemž doma jsem měla odstíny 102 Cherry Berry, 104 Dolce Vita. Z těchto dvou odstínů jsem byla naprosto unešená a řekla jsem si, že si pořídím nejspíš celou sbírku (To se nejspíš nestane, protože jeden další odstín je růžový, který moc nenosím a druhý je červený, a těch já mám doma dost, tudíž by to byla asi zbytečnost.) Ovšem kousek který jsem musela mít je právě odstín s číslem 105 Thats ME! Je to taková asi zaprášená růžová? Není ani moc tmavá, ale ani moc světlá. Přesně to co jsem chtěla a přesně to co jsem od ní očekávala :)



Že by konečně linka která jen tak nevyschne a dokonce se s ní hezky kreslí? Opět jsem na ni narazila na youtube, kde se o ní říkala ledacos. Nebyla jsem si jistá jestli si ji vzít nebo ne. Nakonec jsem otevřela víčko testeru v drogerce a díky hrotu jsem se rozhodla. Zatím jsem ji zkoušela pouze na ruce, tak uvidíme jak bude fungovat na očích. Snad nevyschne a snad se s ní bude hezky kreslit jak někteří slibují a uvádí. Podle swatchů/ kreslení random čar na ruce vypadal hrot vcelku ohebně  a precizně, což mi přidává notnou dávku optimismu, že jsem snad nenarazila.



Nebýt internetu a obalu, tak bych o tuhle paletku ani nezavadila. Já na produkty od essence (až na laky, ty mají perfektní) nikdy nebyla. Nepřišla mi kvalitní, ale poslední dobou (no, už asi tak rok možná dva) se říká pravý opak! Za supr cenu dobrá kvalita. Uvidíme, ještě jsem do ní ani nesáhla, nemám ani swatche, ráda bych  si ji nechala jen na koukání, protože má krásný papírový obal  a odstíny jsou laděny do nude/růžovo/hnědé? řekla bych. Taková akorát na denní nošení. Ještě jsem koukala že mají Sydney paletku, New York a Ola Rio.



A jako poslední tu mám pak bázi pod make-up. Já se v nich ještě hledám, tak tohle pro mě bude úplně největší zkouška. Jedná se o Dermacol matt control make-up base s výdrží až 18 hodin. Měl by být zmatňující a hypoalergení. Ještě nevyzkoušeno, jen jsem si kápla na ruku a je to tak hezky, sametové, nevím co to má znamenat, jestli je to dobře nebo špatně :D Když bude vyhovovat, dám určitě vědět.


No, já jsem u konce svých nákupů v drogerii DM, doufám že se někomu článek líbil a snad mi i prominete trošku horší fotečky. Stále se mám ještě co učit.

5 komentářů:

  1. Maniak do dekorativky jsem taky :D Zaujala mě ta paletka i matná rtěnka, budu se po nich muset podívat :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja to mám podobne ale nakupujem kozmetiku na starostlivosť o telo a pleť. :) A potom ešte niekedy cítim potrebu vyblázniť sa v papiernictve. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tvářenka je naprosto skvělá!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky,
    ta tvářenka vypadá zajímavě, ale co mě zaujalo, je ta báze pod makeup, protože ta moje mi došla a potřebuji nějakou novou. Jsem určitě zvědavá na tvoji recenzi:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Esence není špatná, mám stejnou paletku, barvy jsou fajn, ale za stejnou cenu jsou daleko lepší paletky z lepších Rossmanů Revolution, ty fakt vydrží snad i zemětřesení =D

    OdpovědětVymazat